Göktaşları ve Gümrükçülük 19.11.15:
"Bingöl de göktaşı toplayıp satanlar zengin oluyormuş" basından. Peki şimdi soru şu;
...
Gümrük vergileri alınacak mı?
...
Yoksa gümrük vergilerinden muaf mı? tutulacak.
...
Hatta göktaşları gümrük mevzuatına aykırı olarak Ülke'ye girdiğine göre Kaçakçılık mevzuatına göre takibat yapılacak mı? :)
...
Gümrükçülük zor zenaat:))
..
Selam ile...

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder